2014 utvecklade vi ett bokningssystem till några av nordens största nöjescenter, däribland Exploria Nöjescenter i Stockholm (Europas största nöjescenter). Det blev så bra att vi bestämde oss för att helhjärtat satsa på att göra marknadens bästa bokningsprogram för aktivitetscenter.

Varför blev våra kunder så nöjda?

1. Besökarna kommer tillbaka

Med kampanjkoder, automatiserade utskick via e-post och sms lockar du alla som besökt din anläggning att komma tillbaka. Exempel:

– 10 månader efter ett barnkalas skickas automatiskt e-post till den som bokade, med 5%-rabatt vid bokning av nytt kalas.

–  Skapa en kampanj där du skickar e-post till alla som bokat trampolin och berättar att med koden SPORTLOV2018 får kunden 40 kronors rabatt vid bokning vecka 9.

2. Merförsäljning i samband med bokning

Vid bokning på din hemsida kan du visa kunden olika tillval. Pizza, glass, tillbehör, kläder, merchandise, valet är ditt. Att addera e-handel till bokningen ger direkt mätbar merförsäljning.

Med valet faktura i vår online-betalning ökar försäljningen av dyrare aktiviteter och ger betalningssvagare grupper en chans att dela upp betalningen.

3. Mer tid över för personalen

Vårt system kan visa information på storbildsskärm i entrén eller reception. Där önskas kunden välkommen, de ser vart de ska ta vägen och du kan också lägga ut viktig information.

Med online-betalning slipper ni strul i kassan och din personal ser direkt betalningsstatus när kunden anländer. Vill du automatisera insläpp är vårt system förberett med QR-kod på bokningen.

4. Bättre kontroll för ägare och ledning

Med vår mobilapp har du aktuell statistik över bokningsläge och försäljning direkt i din hand, oavsett var du befinner dig. Full koll.